czwartek, 15 stycznia 2015

Szkatułka ślubna ze zdjęciem

Szkatułkę tą wykonałam na specjalnie zamówienie Pani Joanny. Pani Joanna zażyczyła sobie by na wieku znajdował się portret Państwa Młodych.
Magdalena i Radosław na tym zdjęciu zapewne są na wakacjach, dlatego całość starałam utrzymać się w takich tonacjach. Zastosowałam turkus kojarzący się z błękitem morza , dodatkowo motyw kwiatów i złoto- w końcu to prezent ślubny. Idealnym akcentem łączącym wieko z dołem skrzyneczki jest motylek, nadającym całej pracy lekkości i uroku.
W środku szkatułki umieściłam imiona Państwa Młodych oraz datę tego najważniejszego dla Nich dnia.
Państwu Młodym życzę wszystkiego co najpiękniejsze na nowej drodze życia i mam nadzieję, że prezent od Pani Joanny naprawdę się spodobał ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz