piątek, 10 października 2014

Marmurkowa


Od jakiegoś już czasu przymierzałam się do stworzenia szkatułki z imitacją marmuru. Chciałam aby wyszło to jak najbardziej naturalnie, więc czytałam i czytałam jakim sposobem ten efekt uzyskać. Przygotowałam potrzebne narzędzia i zaczęłam zgodnie z instrukcją....jednak po chwili znalazłam swój sposób: naciapałam, napaprałam i oto jest - marmur! Może nie jest to mistrzostwo świata ale chyba trochę marmur przypomina, prawda??
Boki szkatułki ozdobiłam reliefami z pasty strukturalnej i całość pokryłam złotym szlagmetalem. Nie dość że marmur to jeszcze złoto
W całości szkatułka prezentuje się całkiem dostojnie!






11 komentarzy:

  1. cudna praca,z wielką przyjemnością ogląda się takie dzieła

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane, niepowtarzalne szkatułki, które na żywo wyglądają jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna! Chciałabym umieć tak ciapać i ciapać i żeby marmur wyszedł :) Póki co, moje próby nieudane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw! Na pewno się uda :) W najbliższym czasie przedstawie mały instruktaż przedstawiający marmur moim sposobem- także zapraszam! :)

      Usuń
  4. rewelacja jak taki efekt uzyskac marmuru gratuluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) może kiedyś uda mi się wykonać taki tutorial :)

      Usuń