piątek, 19 grudnia 2014

Co jest potrzebne aby wyczarować świąteczny winiec?

1. CHĘCI
2. WYOBRAŹNIA
Gdy spełnimy już warunki zawarte w punkcie  1 i 2  - sukces murowany :)  Potrzebne nam również będą:
3. Wieniec
4. Pistolet na gorąco
5. Spray kolorowy
6. Bombki, bombidła , bombeczki
7. Wszystko co służyć może jako ozdoba : kokardki, wstążeczki, szyszki, laski cynamonu, pierniczki, łupiny, suszone owoce.
8. Nożyczki
9.Kokardka lub sznureczek do przymocowania wieńca




Aby wieniec pasował do kolorystyki bombek pomalowałam go złotym sprayem. Gdy spray wyschnie możemy rozpocząć naszą zabawę - przyklejamy, mocujemy. doczepiamy. U mnie wyglądało to mniej więcej tak :


Narobiłam niemały bałagan ale co zrobić jak tyle pomysłów w głowie a ręce same latają w każdą stronę ;) Niemniej muszę ostrzec przed jedną sprawą: uważajcie na klej na gorąco- można się porządnie poparzyć.
Nakleiłam, napaprałam i oto efekty:





Jestem zadowolona ze swojego wieńca,dlatego chciałam Was przekonać że każdy w prosty sposób może stworzyć własną,  wyjątkową ,świąteczną, jakże niebanalną i piękną ozdobę !

4 komentarze: