piątek, 17 lipca 2015

Karafka i pudełeczko w komplcie

Karafka na wino - prezent dla osoby która dba aby w moim barku nie zabrakło procentów i obdarza mnie przepysznymi trunkami :)
Zdobiona moją ulubioną pastą imitującą efekt metalu ale tym razem do wykończenia użyłam brzoskwiniowego wosku. Na butelce widnieją portrety kobiet oraz delikatne róże a całości dodałam lat za pomocą specjalnej pasty.
Karafkę kupiłam 2 lata temu, odleżała swoje i wreszcie przyszła jej kolej.Kosztowała całe 10 zł a teraz wygląda jak drogocenny, starodawny przedmiot. I o to mi właśnie chodziło!





Tak naprawdę to pudełeczko powstało przez przypadek. Podczas robienia karafki rozrobiłam za dużo pasty i szkoda mi było jej wyrzucać. Chwyciłam więc najmniejsze pudełeczko ze swoich drewnianych zasobów , wysmarowałam pastą i ozdobiłam podobnym motywem . Dodałam spękania za pomocą cracle , wypełniłam patyną oraz cieniem do powiek. Pudełeczko powstało spontanicznie i na szybko co dało wspaniały efekt. Wygląda jak szkatułka dla księżniczki :)



 A tak prezentuję się cały komplet !



 Komplet ten weźmie udział w wyzwaniu Zuzy z Decu Style :

 http://decustyle.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-vi-best-of.html

7 komentarzy:

  1. Ale jesteś zdolna! Wszystko zrobione z takim smakiem i gustem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tak miły komentarz. Cieszę się, że prace się podobają :)

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w Wyzwaniu!
    Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń