wtorek, 18 listopada 2014

Szkatułka ślubna

Szkatułkę tą wykonałam dla wyjątkowej pary, która niedawno powiedziała sobie sakramentalne ''tak'' 
Idealna na pamiątki ślubne, drobiazgi, zdjęcia - na co tylko zechcą !
Szkatułka w stylu vintage, z wizerunkiem zakochanych. Wieko pokryte starymi listami i ozdobione złoceniami, których niestety nie widać na zdjęciach. Na bokach szkatułki reliefy i paski również nadgryzione zębem czasu. W środku wykonałam napis z imionami Pary Młodej. Na dodatek kokardka z  serduszkiem - i oto jest kuferek ślubny.
Ewelino i Pawle mam nadzieję ze po kilku latach będzie Wam się jeszcze milej wracać do pamiątek ślubnych przechowywanych w takiej szkatułce. 







Moja praca idealnie pasuje do tematu Zuzy z Decu Style - Vintage,  dlatego zgłaszam ją na to  wyzwanie.


6 komentarzy:

  1. Kuferek cudowny, w ogóle t uwielbiam Twoje prace! Klasyka jeśli chodzi o deco! Życzę powodzenia i wygranej gdyż należy Ci się! Zapraszam do zabawy w CREATIVE BLOG TOUR - szczegóły na moim blogu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za tak miłe słowa! bardzo chętnie przyłączę się do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział- :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełko. Tak wiele różnych w nim motywów a wszystko świetnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo, czasami myślę, że przedobrzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń